logo

فروش لباس مجلسی سایز بزرگ

چکیده

مزون تندیس کرج : در دنیای امروز و مدهای جدید نوع و انتخاب لباس برای خانم‌ها در هر سایزی اهمیت بسیار زیادی دارد لباس مجلسی سایز بزرگ نه تنها باید زیبا باشد و از نظر شیک بودن هم بدخشد بلکه باید به بانوان کمک کند تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا با دنیای لباس مجلسی سایز بزرگ آشنا شده و انتخاب‌های مناسبی داشته باشید.

1403 شنبه 30 تیر
35بازديد
post-image

مدل‌های لباس‌های مجلسی سایز بزرگ 

لباسهای بلند: لباس‌های بلند سایز بزرگ با دامن‌های مدل ماهی کلوش و یا راسته انتخاب بسیار مناسبی برای مجالس رسمی می‌باشند 

لباس های کوتاه : لباس‌هایی با من دامن چین‌دار یا پلیسه که کوتاه نیز هستند می‌توانند ظاهری مناسب و جوان‌تر به شما ببخشند به شرط اینکه به هنگام نشستن و برخاستن شما را اذیت و معذب نکنند 

آستین دار: برای فصل‌های سرد سال و یا مجالس رسمی سعی کنید از لباس‌های آستین‌دار استفاده بکنید اگرچه که این لباس‌ها در صورت طراحی نامناسب می‌توانند اندام شما را درشت‌تر جلوه بدهند 

بدون آستین : برای فصول گرم سال و مجالس نیمه رسمی لباس‌های بدون آستین بسیار بسیار زیبا هستند اما باید به برش سایر نقاط لباس دقت زیادی بکنیم 


پارچه‌های مناسب در زیبایی لباس شما نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند وصاً اینکه پارچه‌ای مانند حریر به دلیل لطافت و ظرافتی که دارد برای لباس‌های مجلسی بسیار مناسب است 

اما می‌توان گفت پارچه‌های کرم به دلیل ایستایی و مقاومت و پارچه ساتن ه دلیل براقیت و زیبایی برای لباس‌های مجلسی سایز بزرگ انتخاب بهتری هستند 

در کل هرچه میزان درخشش و شاین لباس کمتر باشد درشتی اندام در آن کمتر به چشم خواهد آمد 


نکات مهم:

دقت کنید که رنگ‌های تیره مانند مشکی سرمه‌ای و شرابی باعث لاغرتر نشان دادن اندام شما می‌شوند  طرح‌های عمودی و راهراه به شما کمک خواهند کرد که اندام کشیده‌تری از شما به نمایش در بیاید. 

در بین همه این‌ها بسیار مهم است که این لباس به اندازه کافی گشاد باشد ا شما احساس راحتی کنید اما نه به میزانی که اندام شما را حتی از حالت عادی بزرگتر و درشت‌تر نشان بدهد. 

بسیار بسیار دقت کنید که از اکسسوری‌های مناسب استفاده کنید زیرا اکسسوری‌های مناسب می‌توانند نظر مخاطب و بیننده را به خود جلب کرده و تمرکز را از روی اندام شما به زیبایی آن اکسسوری و لباس شما منتقل کنند و به همین دلیل عملاً اندام شما کمتر به چشم خواهد آمد. 


راهنمای خرید آنلاین لباس مجلسی سایز بزرگ 

قبل از خرید لباس‌های سایز بزرگ مجلسی دقت کنید که جدول سایزبندی فروشگاه با اندازه‌های شما مطابقت کامل داشته باشد اهاً پیش می‌آید که مشتریان اندازه‌های خود را درست نگرفته باشند و پس از اینکه لباس را خریداری می‌کنند توجه می‌شوند که لباس آنها نیاز به اصلاح سایز و یا مدل دارد 

همچنین انتخاب کردن یک فروشگاه معتبر و شناخته شده بسیار بسیار مهم است و بهتر است در هنگام خرید به خدمات پس از فروش بسیار توجه کنید زیرا بسیاری از مزون‌ها حالت فروشگاه‌های خانگی دارند و فاقد ابزارهای لازم برای ارائه خدماتی به شما هستند که در نهایت به آنها نیاز خواهید داشت. 

سابقه حضور در بازار و تخصص صاحب مزون جزو نکات بسیار مهمی است که شما باید به آن توجه کنید. 


اهمیت اساسی که شما باید در انتخاب لباس مجلسی سایز بزرگ را در انتخاب‌هایتان لحاظ کنید داشتن اعتماد به نفس بالاست و اگر شما در درون خود احساس زیبایی و جذابیت بکنید با هر سایزی می‌توانید این زیبایی را به رخ دیگران بکشید، اما اگر زیباترین لباس را بدون اعتماد به نفس بپوشید می‌توانید انتظار داشته باشید که دیگران زیبایی شما را نپذیرند.

مدلهای روز لباس سایز بزرگ مجلسی 

لباس‌هایی با طرح‌های گلدار بسیار زیبا و جذاب هستند و به تناسب فصل بهار تابستان و یا حتی زمستان ‌توانید انتخاب‌هایی داشته باشید که زیبایی طرح‌های روی لباس شما اندام شما را هم تحت پوشش و تاثیر خود قرار دهد.

همچنین لباس‌های یقه هفت باعث کشیده‌تر نشان دادن گردن و صورت شما می‌شود و اگر کمربند را در جای درست و با ابعاد درستی بسته باشید و انتخاب کرده باشید کمر شما باریک‌تر نمایش داده خواهد شد. 

نتیجه‌گیری:

لباس‌های مجلسی سایز بزرگ با توجه به تنوع و مدل و طرح‌های آن می‌تواند بسیار لذت بخش باشد به شرط اینکه شما لباس مناسب خود را پیدا بکنید و در آن درخشید و اینکه اعتماد به نفستان را در هر حالتی حفظ کنید. 

ما در مزون تندیس جهت فروش لباس مجلسی سایز بزرگ در کرج برای باربی تپل‌های عزیز لباس‌های زیبایی را ارائه میکنیم که شما می‌توانید از بین آنها لباس مناسب خود را انتخاب کرده و در آن بدرخشید.

ما در بین فروشندگان لباس های مجلسی سایز بزرگ کرج تنوع بی همتایی داریم که میتواند باعث شود شما با آزادی خیال بیشتری انتخاب کنید و مناسبترین و درخشان ترین لباس ها را برای مجالس مهم و به یادماندنی تان بر تن داشته باشید.



سوسن بیگی

سوسن بیگی

طراح لباس